AKTUALNOŚCI

Marka Roztocze z prestiżowym tytułem Polskiej Marki Turystycznej

Dodano: 28.02.2024, 11:14

Z przyjemnością pragniemy ogłosić, że Marka Roztocze, zarządzana przez Lubelską Regionalną Organizację Turystyczną, zdobyła prestiżowy tytuł Polskiej Marki Turystycznej, przyznany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki i Polską Organizację Turystyczną. Uroczyste ogłoszenie laureatów miało miejsce 27 lutego w Warszawie. Wiceprezes Zarządu LROT, Marcin Kania, oraz Dyrektor Biura LROT, Dorota Lachowska, odebrali statuetkę z rąk Wiceministra Sportu i Turystyki, Piotra Borysa, oraz Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej, Rafała Szmytke.

Warto zauważyć, że Marka Roztocze otrzymała już wyróżnienie w ramach tego programu w 2022 roku, co świadczy o trwałym sukcesie marki oraz nieustannym zaangażowaniu w rozwój turystyki na Roztoczu.

Potwierdzenie atrakcyjności regionu

Przyznany tytuł stanowi uznanie wysokiej jakości i atrakcyjności turystycznej regionu Roztocze. Projekt Polskie Marki Turystyczne, mający na celu stworzenie katalogu najbardziej fascynujących regionów
i szlaków turystycznych, docenił profesjonalne zarządzanie i promocję. Marka Roztocze znalazła się
w elitarnym gronie zaledwie 12 marek z całej Polski, zdobywając ten prestiżowy tytuł.

Integralna część programu promocyjnego

Dzięki uzyskanemu wyróżnieniu, Marka Roztocze staje się integralną częścią programu promocyjnego Polskiej Organizacji Turystycznej. To otwiera drzwi do wsparcia organizacyjnego oraz szkoleń finansowanych przez Ministerstwo Sportu i Turystyki. Te elementy mają kluczowe znaczenie dla doskonalenia strategii marketingowej, budowy silniejszej obecności online i offline oraz podnoszenia jakości usług turystycznych.

Zrównoważony rozwój turystyczny

W 2020 roku LROT postanowiła wykorzystać potencjał turystyczny Roztocza, wprowadzając zasady zrównoważonego zarządzania turystyką oraz certyfikację Miejsc i Wydarzeń Marki Roztocze. Celem było zachowanie równowagi między rozwojem turystyki a integralnością środowiska naturalnego
i kulturowego. Głównym zadaniem LROT było opracowanie spójnej strategii kreacji, wdrożenia i rozwoju marki Roztocze jako elementu niezbędnego dla zrównoważonego zarządzania turystyką i promocji destynacji turystycznej. Dzięki konsekwentnym działaniom LROT oraz partnerów, udało się stworzyć transregionalną markę parasolową o nazwie „ROZTOCZE” z indywidualnym systemem identyfikacji wizualnej.

Nowe perspektywy rozwoju

Otrzymanie prestiżowej nagrody Polskiej Marki Turystycznej przez Markę Roztocze jest kluczowym impulsem, otwierającym przed nią szerokie perspektywy rozwoju i intensywnej promocji. Ta nagroda nie tylko honoruje dotychczasowe osiągnięcia, ale również stanowi bodziec do dalszego podnoszenia standardów i oferty turystycznej. Otwiera przed Marką Roztocze nowe możliwości, zachęcając do realizowania innowacyjnych projektów, współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami oraz rozwijania nowych atrakcji turystycznych.

Nagroda ta działa również jako silny bodziec do intensywnej promocji, zwłaszcza w kontekście działań marketingowych skierowanych do potencjalnych turystów. Wzmocnienie świadomości marki, jej unikalnych atrakcji oraz wartości kulturowych staje się priorytetem, co sprzyja przyciąganiu nowych odwiedzających.

Budowanie partnerstw i współpracy

Zdobycie tytułu Polskiej Marki Turystycznej to także doskonała okazja do budowania partnerstw z innymi regionami turystycznymi. To może prowadzić do wzajemnej wymiany doświadczeń, tworzenia nowych tras turystycznych i wzrostu atrakcyjności całego obszaru. W ten sposób nagroda Polskiej Marki Turystycznej staje się kluczowym elementem transformacyjnym dla Marki Roztocze, wprowadzając nowy etap intensywnego rozwoju i zwiększonej widoczności na krajowym i międzynarodowym rynku turystycznym.

Zapraszamy do odwiedzenia strony www.roztoczetravel.pl, profili w mediach społecznościowych: FB Roztocze Travel oraz IG roztocze_travel, aby dowiedzieć się więcej o turystycznej Marce Roztocze i jej certyfikowanych obiektach, atrakcjach i wydarzeniach. To dopiero początek nowej, ekscytującej podróży odkrywania piękna i unikalności regionu Roztocze.

Korzystamy z plików cookies zapisujących dane użytkownika. Przeglądając naszą stronę wyrażasz zgodę na ich używanie. Więcej w "Polityce Cookies".

Od 25 maja 2018 r. w Polsce stosowane Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119, s. 1). Wobec powyższego Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna przedstawia następującą informację wymaganą Rozporządzeniem i dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
I. Administrator danych osobowych Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna (dalej zwana LROT) jest administratorem Twoich danych osobowych. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych proszę kontaktować się z nami pisemnie na adres ul. Krakowskie Przedmieście, 6 20-002 Lublin, drogą elektroniczną na adres e – mail: do@lrot.pl, lub telefonicznie pod numerem 81 532 14 48.
II. Organ nadzorczy w zakresie danych osobowych.
Organem nadzorczym w zakresie danych osobowych w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 , 00-193 Warszawa. Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli uważasz że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy prawa.
III. Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w następujących celach: • w celu realizacji statutowych praw i obowiązków związanych z członkostwem w LROT podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO) – jeśli jesteś naszym członkiem;
• w celu realizacji umowy zawartej przez LROT z kontrahentami (dostawcami produktów i usług) (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
• w celu przesyłania informacji o wydarzeniach organizowanych lub współorganizowanych przez LROT, jej członków oraz podmioty współpracujące z LROT (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO);
• w celu przesyłania przez LROT zapytań ofertowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
• w celach archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
• w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
IV. Kategorie Twoich danych, które przetwarzamy.
Będziemy przetwarzać następujące kategorie Twoich danych osobowych:
a) Podstawowe dane identyfikacyjne: imię, nazwisko, nazwa firmy (organizacji), NIP, adres siedziby, adres e – mail, numer telefonu.
V. Odbiorcy danych.
Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów: podwykonawcom, czyli podmiotom, z których korzystamy przy ich przetwarzaniu, takim jak: dostawcy usług IT, biuro rachunkowe.
VI. Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.

Nie przekazujemy Twoich danych poza obszar UE oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego. VII. Okres przechowywania danych.
Zgodnie z art. 13.2.a i 14.2.a RODO informujemy, iż: 1. Twoje dane pozyskane w celu zawarcia i realizacji umowy sprzedaży naszych produktów lub usług przechowujemy i przetwarzamy przez okres trwania umowy aż do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z tytułu zawartych umów; 2. Twoje podstawowe dane kontaktowe przechowujemy dla potrzeb marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług do czasu, aż zgłosisz sprzeciw względem ich przetwarzania w tym celu, cofniesz zgodę, jeśli przetwarzaliśmy je na podstawie tzw. zgody marketingowej, lub sami ustalimy, że się zdezaktualizowały. VIII. Twoje prawa:
Zgodnie z postanowieniami RODO, przysługuje Ci: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych.
Jeżeli Twoim zdaniem nie ma podstaw do tego, abyśmy przetwarzali Twoje dane osobowe, możesz zażądać, abyśmy je usunęli. d) ograniczenia przetwarzania danych
Możesz zażądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie Twoich danych osobowych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Tobą działań, jeżeli Twoim zdaniem mamy nieprawidłowe dane na Twój temat lub przetwarzamy je bezpodstawnie; lub nie chcesz, żebyśmy je usunęli, bo są potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; lub na czas wniesionego przez Ciebie sprzeciwu względem przetwarzania danych. e) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych: Sprzeciw „marketingowy”. Masz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego. Jeżeli skorzystasz z tego prawa - zaprzestaniemy przetwarzania danych w tym celu.
f) prawo do przenoszenia danych
g) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
h) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. W każdej chwili masz prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie tych danych osobowych, które przetwarzamy na podstawie Twojej zgody. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
W celu wykonania swoich praw skieruj żądanie drogą listowną pod adres Lubelską Regionalną Organizacją Turystyczną, ul. Krakowskie Przedmieście 6, 20-002 Lublin, drogą elektroniczną na adres email: do@lrot.pl lub zadzwoń pod numer: 81-532 14 48. Pamiętaj, przed realizacją Twoich uprawnień będziemy się musieli upewnić, że Ty to Ty, czyli odpowiednio Cię zidentyfikować.