Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /public_html/archiwum/engine/request/request.class.php on line 28

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /public_html/archiwum/engine/session/session.class.php on line 22

Warning: array_key_exists() expects parameter 2 to be array, null given in /public_html/archiwum/engine/session/session.class.php on line 24

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /public_html/archiwum/engine/session/session.class.php on line 11
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna

WIEDZA, PRODUKT I WSPÓŁPRACA KLUCZEM DO SUKCESU W TURYSTYCE - SZKOLENIE (8 CZERWCA 2015 r.)

WIEDZA, PRODUKT I WSPÓŁPRACA KLUCZEM DO SUKCESU W TURYSTYCE - SZKOLENIE (8 CZERWCA 2015 r.)

W dniu 8 czerwca 2015 roku Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną zorganizowała projekt szkoleniowy pt.Wiedza, produkt i współpraca kluczem do sukcesu w turystyce. Szkolenie cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród przedstawicieli samorządów, LOTów, ośrodków akademickich oraz branży turystycznej tworzącej i sprzedającej produkty turystyczne. W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele Polskiej Organizacji Turystycznej Wiceprezes POT, Elżbieta Wąsowicz-Zaborek oraz Wicedyrektor Departamentu Współpracy Regionalnej, Jacek Janowski.


Program szkolenia obejmował prezentacje ekspertów z zakresu promocji i turystyki. Małgorzata Hudyma, Dyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie przedstawiła profil nordyckiego turysty w prezentacjiOferta szyta na miarę klienta z krajów nordyckich, czyli dane dotyczące budżetu, preferencji turystycznych mieszkańców Półwyspu Skandynawskiego.


Przykładami zaangażowania branży turystycznej i samorządów w promocję i sprzedaż wydarzenia podzielił się z nami Prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, Jan Mazurczak. Wydarzenia, zdaniem Pana Mazurczaka, doskonałym narzędziem do promocji miasta i regionu , a także sprzedaży szeroko rozumianych usług turystycznych.

 

O tym jak pozyskać partnerów komercyjnych przy okazji organizacji wydarzeń turystyczno-kulturalnych mówił nam Marcin Pieńkowski, Dyrektor PR i Marketingu Międzynarodowego Festiwalu T-Mobile Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Dyrektor Pieńkowski w swoim wystąpieniu zachęcał organizatorów eventów do sięgania po niekonwencjonalne metody angażowania sponsora w swoje wydarzenia.

Pierwszą cześć spotkania zamknął Andrzej Szoszkiewicz, Prezes Smartlink wystąpieniem z zakresu inteligentnych rozwiązań promocyjnych niezbędnych branży turystycznej. Prezentacja pt.Mobilny trend? Nie, to mobilna rewolucja!zawierała informację jak poprawnie tworzyć responsywne strony internetowe oraz aplikacje mobilne służące promocji miasta, regionu oraz obiektów turystycznych.

 

Po podsumowaniu części merytorycznej nastąpiła debata regionalna z udziałem przedstawicieli branży i ekspertów ze środowiska turystycznego. Wstępem do debaty było wystąpienie Huberta Gonery, Dyrektora Zarządzającego Landbrand, który jednocześnie pełnił funkcję moderatora panelu. W dyskusji wzięli udział Dariusz Donica- Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki UMWL oraz Prezes LROT, Robert Mazur-Wiceprezes LROT jak również właściciel Biura Podróży Watra Travel, Dorota Lachowska- Wiceprezes LROT, Iwona Ewa Haponiuk-Wicedyrektor Wydziału Sportu i Turystyki UM Lublin, Wiesław Czerniec-Wiceprezes LOTKraina Lessowych Wąwozów, także Prezes Lubelskiego Związku Stowarzyszeń Agroturystycznych oraz Michał Basiński-Prezes LOTRoztocze. Uczestnicy debaty rozmawiali nt. szans rozwoju turystyki w województwie lubelskim ze szczególnym uwzględnieniem współpracy wokół tworzenia i komercjalizacji produktu turystycznego.

 

 

Youtube