Konferencja: Marketing nad Bugiem: razem czy osobno?
Kraina Bugu oraz Stowarzyszenie Gmin, Powiatów i Regionów Nadbużańskich zapraszają na konferencję pt. „Marketing nad Bugiem: razem czy osobno? Czy warto tworzyć wspólną strategię i markę regionu?”, która odbędzie się 12 kwietnia 2012r. w Łochowie.
Konferencja jest próbą otwarcia wśród zainteresowanych samorządów, NGO-sów oraz biznesu szerokiej dyskusji na temat wspólnej strategii marki. Zamiarem pomysłodawców konferencji jest podjęcie w przyszłości ewentualnej współpracy na rzecz wspólnoty marki przez te trzy podmioty. Konferencja ma być próbą znalezienia odpowiedzi na pytanie: czy warto tworzyć wspólną strategię i markę na rzecz wspólnych korzyści.
W programie konferencji znajdą się wystąpienia specjalistów i autorytetów, którzy na co dzień doradzają, tworzą lub zarządzają największymi markami terytorialnymi w Polsce. Są wśród nich Wiceprezes POT Elżbieta Wąsowicz-Zaborek, dr Jarosław Górski z Best Place Institute, Wydawca Brief Grzegorz Kiszluk oraz niezależni eksperci Paul Lasiński i Leszek Stafiej. Na konferencji zostaną przedstawione najciekawsze studia przypadku i dobre praktyki z regionu oraz przykłady działań, w których spójna strategia przekłada się na pożądane postrzeganie, a następnie na konsumpcję oferowanych produktów turystycznych – ku zadowoleniu wszystkich uczestników tej partnerskiej marketingowej relacji.
Szczegółowe informacje oraz program http://www.krainabugu.pl/konferencja/