Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /public_html/archiwum/engine/request/request.class.php on line 28

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /public_html/archiwum/engine/session/session.class.php on line 22

Warning: array_key_exists() expects parameter 2 to be array, null given in /public_html/archiwum/engine/session/session.class.php on line 24

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /public_html/archiwum/engine/session/session.class.php on line 11
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna

Rusza kolejna kampania projektu Marka Lubelskie

Rusza kolejna kampania projektu Marka Lubelskie
Na potrzeby kampanii nakręcono trzydziestosekundowy spot reklamowy, który emitowany będzie na ogólnopolskiej antenie TVN, w kanałach tematycznych TVN, TVP, Polsat i Discovery oraz w pakiecie kanałów Atmedia (m.in. stacje AXN, Planete, Zone Europa, Fox Life). Kampania obejmie największe portale internetowe – Wirtualna Polska, Onet, Interia, Gazeta. Zagości także na billboardach na terenie województwa lubelskiego i nośnikach citilight w wybranych centrach biurowych w Łodzi, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie oraz Wrocławiu. Uzupełnieniem kampanii outdoorowej będą nietypowe akcje ambientowe, w trakcie których osoby przebrane w stroje bohaterów, jeżdżąc na segway’ach po centrach handlowych zlokalizowanych w miastach, w których przewidziano reklamę biilboardową, informować będą o założeniach projektu oraz rozdawać słodkie upominki. Ponadto, głos głównej bohaterki kampanii usłyszeć będzie można w spocie emitowanym w Radio Lublin.
W ramach kampanii informacyjno-promocyjnej uruchomiononową  stronę internetową Marki Lubelskie, powstał także fan page projektu na Facebook’u. W celu lepszego wykorzystania funkcjonalności portalu społecznościowego, fun page wzbogacony został o dodatkowe zakładki poświęcone promocji poszczególnych produktów wyróżnionych logotypem Marki Lubelskie oraz aplikację konkursową umożliwiającą zdobycie cennych nagród.
 
Marka "Lubelskie" to projekt realizowany od 2007 roku przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego. Głównym celem projektu jest promocja produktów i usług wytwarzanych na terenie województwa lubelskiego poprzez nadawanie im zastrzeżonego znaku towarowego - Marki Regionalnej "Lubelskie", będącego symbolem jakości, innowacyjności i troski o środowisko.
Projektowi przyświecają także cele dodatkowe, m.in.:
* Wzmocnienie konkurencyjności regionalnych przedsiębiorstw;
* Podniesienie jakości produktów i usług wytwarzanych przez firmy Lubelszczyzny;
* Stymulowanie wzrostu znaczenia markowych produktów i usług w środowisku przedsiębiorców;
* Stworzenie nowego kryterium wyboru produktów na rynku lokalnym;
* Promocja regionu poprzez ideę Marki Regionalnej "Lubelskie";
* Wzmocniony lobbing na rzecz lokalnych produktów i usług wewnątrz i na zewnątrz regionu;
* Wsparcie działań inwestycyjnych i promocyjnych poszczególnych firm Lubelszczyzny.
Youtube