Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /public_html/archiwum/engine/request/request.class.php on line 28

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /public_html/archiwum/engine/session/session.class.php on line 22

Warning: array_key_exists() expects parameter 2 to be array, null given in /public_html/archiwum/engine/session/session.class.php on line 24

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /public_html/archiwum/engine/session/session.class.php on line 11
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna

Zapytanie ofertowe dotyczące pełnienia funkcji specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektu

Zapytanie ofertowe dotyczące pełnienia funkcji specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektu

ZAPYTANIE OFERTOWE

z dnia 04.10.2010r.

 dotyczące pełnienia funkcji specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektu
„Turystyka – pasja i profesja. Specjalistyczne szkolenia z zakresu turystyki”

   

Usługi wynikające z realizacji umowy będącej przedmiotem zapytania ofertowego będą współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

I.     Zamawiający:

Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna

ul. M.C. Skłodowskiej 5/107

20-029 Lublin

info@lrot.pl

 

II.    Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektu „Turystyka – pasja i profesja. Specjalistyczne szkolenia z zakresu turystyki dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

a)    Osoba pełniąca funkcję specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektu będzie odpowiedzialna za:

·          sporządzanie opisów dokumentów związanych z realizacją projektu,

·          kontrola faktur i dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym,

·          gromadzenie i archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych dot. projektu,

·          przygotowywania dokumentów dla potrzeb sporządzania wniosków o płatność,

·          sporządzanie wniosków o płatność w części dot. postępu finansowego,

·          utrzymywanie kontaktów z bankiem w celu kontrolowania płatności związanych z realizacją projektu.

 

b)  Miesięczna liczba godzin, w których Wykonawca pełnił będzie obowiązki specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektu to 160 h/miesiąc,

c)     Realizacja zadań projektu odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego w godzinach wybranych przez Wykonawcę,

d)  Termin realizacji zadania jest zgodny z terminem realizacji projektu: 01.11.2011r – 30.04.2012.

 

  III.        Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

   IV.        Wymagane kwalifikacje Oferentów:

            Oferenci muszą spełniać następujące wymogi:

  1. posiadać wykształcenie wyższe,

b)    posiadać niezbędna wiedzę i potencjał do wykonania niniejszej usługi,

c)     posiadać przynajmniej półroczne doświadczenie w pracy związane z realizacją projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej

 

    V.        Opis kryteriów i sposobu oceny ofert:

1.     Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, przypisując im

odpowiednio:

 

a)    cena ryczałtowa brutto wykonania przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie miesięczne,

umowa zlecenia)- 70%;

 

b)    kwalifikacje  - 15 %

oceniane wg następujących kryteriów (1% odpowiada 1 pkt):

1.     kwalifikacje zawodowe – do 15%:

1. a) wykształcenie

- wyższe magisterskie - 10 punktów

- wyższe zawodowe kierunkowe (licencjat) – 5 punktów

1. b) dodatkowe kwalifikacje: posiadane certyfikaty, specjalistyczne kursy i uprawnienia

w zakresie rozliczania projektów europejskich –5 punktów

 

c)    doświadczenie zawodowe– 15%

oceniane wg następujących kryteriów (1% odpowiada 1 pkt.):

1.     okres zatrudnienia w działach związanych z wdrażaniem projektów współfinansowanych ze środków UE

- za każde pół roku powyżej 0,5 roku - 1 pkt.

2.     Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu ocen ze wszystkich kryteriów, otrzyma najwyższą ilość punktów.

3.     Jeżeli okaże się że nie można będzie wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.

 

  VI.        Osoba uprawniona do kontaktu ze strony Zamawiającego:

Pani Dorota Lachowska Tel. 81 532 14 48 , e-mail: info@lrot.pl

 

VII.        Termin do którego należy składać oferty:

a.   Ofertę należy złożyć w formie pisemnej osobiście lub przesyłką pocztową w terminie do dnia  20.10.2010 godz. 15.00 w sekretariacie Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, ul. M. C. Skłodowskiej 5/107, 20-029 Lublin – na załączonym formularzu oferty, w języku polskim, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Odpowiedź na zapytanie ofertowe (specjalista ds. rozliczeń finansowych) z dnia 04.10.2010r. dotyczące projektu „Turystyka – pasja i profesja. Specjalistyczne szkolenia z zakresu turystyki”. Oferta musi być podpisana.

b.   Wybór Wykonawcy nastąpi w dniu 20.10.2010r.  

 

VIII.    Pozostałe informacje:

1.  O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.

2.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3.   Oferty nie spełniające któregokolwiek z wymagań zostaną odrzucone.

4.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

 

Youtube